Aysegul93 Canselibo süt soğuk olmaz sıcakta olmaz sağınca soğuk hissetmeniz normal ya da sıkıp elinize damladıgında ama bebege uygun ılık olarak gider
Aysegul93 Canselibo bende sağarak besledim çok çabuk soğuyor endişe etmeyin bebek emerken ılık gider. Zaten sağarak besliyorsanız benmari usulu ılıtır verirsiniz zaten