Polannem Muğladan deprem bölgelerine yardım için araçlar gitti. Gelirken de gelmek isteyenleri getirecekler diye biliyorum. Muğla merkezde yaşıyorum. Gelecek olan varsa seve seve misafir etmek isterim. Elimizden başka birşey gelmiyor malesef 😔
BEYZANUR2020 Polannem bu mesajı görünce yine ağladım Allah sizden razı olsun burda bir an durmak istemiyorum ama eşim cenazelerle uğraşıyor bizi de tek göndermez
cutiebun_ böyle bir post açmayı düşünüyordum ama güncel postları meşgul etmemek için bunu buraya yazayım Eskişehir - Bilecik buralara gelmek isteyen olursa kapım her zaman açık bana özelden ulaşabilirsiniz ❤️
birmelekannesiiiiii Bende Bursadayim belki gelmek isteyen olur Bursa-Osmangazi bi çok arkadaşta burada misafir ederiz sizi seve seve kapımız her daim açık Rabbim yardımcımız olsun
Beraninannesii Polannem Bende Kocaeli Kartepedeyim imkan olupta gelebilen olursa seve seven kapım açık herkese.
BEYZANUR2020 Babybus_ merhaba evet bugun çok şükür ekmek fırınları açıldı bizde dün eşimin amcasının bagevine gelmiştik bugün gideceğiz çok kalabalık olduğu için sigmiyoruz
Polannem Lilaece doğruluğu var mı bilmiyorum ama e devlet üzerinden koruyucu aile müracaatları başladı diye okumuştum bi bakın isterseniz 🌺
didosdeniz Polannem istanbul beylikdüzü evimiz de kalacak odamız var gelmek isteyen aile olursa misafir etmek isteriz elimizden ne gelirse ❤️