smileanne Merhaba sütümü sagip afet bölgesine göndermek istiyorum . bursadayim . bu mumkun mu bilen var mi ? Ordaki annesiz kalan süte ihtiyacı olan bebeklerimize belki bir yardimim dokunur . bilen var mi lütfen sesimizi duyuralim
Yagmur1c smileanne dondurucu çantalar var onlarla gönderilebilir aslında çokta iyi olur aslında ama tam olarak bilgim yok üstte kalsın
Rozerinn smileanne bir iki annemiz göndermek istedi Kızılay’a sordum daha doğrusu ordaki görevlilere sordum ama herhangi bir bilgimiz yok 168 hattını sürekli arayın düşürmeye çalışın onlardan bilgi alın denildi
Eminos smileanne toplama yerine gotureceksiniz ordan tira konacak tirlarda dagitilirken bu bebege geldi sut diyecekler hastaneye gönderecekler bu esnada ne kadar mihafaza olursa olsun bozulur besleyici degeri duser onun yerine mama gonderin daha iyi gider
Polannem Bunu bende merak ediyorum. Uzağım bende ama illa ki koruyucu tedbirlerle götürülebilir diye düşünüyorum. Üstte kalsın bilen çıkar umarım
smileanne Polannem bende öyle düşünmüştüm mamadan daha kıymetli olurdu bence anne sütü . keşke verebilseydik
Urazsmommy Süte de geçme ihtimali yüksek olan vücut sıvılarıyla bulaşan hastalıklar (hepatit, hiv vb) açısından bir garantisi olmadığı için muhafaza edilebilse bile kabul edilmez, gönderilmemelidir de risklidir. Hazır mama göndermek şu an en güveniliri
Nazlimu_ smileanne keşke gönderebilsek ama anne sütü malesef çok kısa zamanda tüketilmesi gereken birşey. Sağım yapıp dondurup dondurulmuş bir şekilde iyi muhafaza edip gönderilebilir sanırım. Zaten hava soğuk koruyucularla giderse birşey olacağını sanmıyorum kullanım ömrüde uzar galiba
gizemlili smileanne maalesef sıcak bakmıyorlar soğuk zinciri sağlamak ve ulaştırmak sorun ayrıca bakteri riski var. Test yapılmadan verilmesi zaten sağlıklı değilmiş. Süt annese olası bılaşıcı hastalık ve madde kullanım ihtimali olma olasılığı da olduğundan öümkün değil.