Biliyorum ülkemiz zor durumda cok üzülüyorum elimizden geleni yapmaya çalışıyoruz. Cok özür dileyerek bu postu açıyorum bebeğimin sağlığıyla alakalı lütfen kimse yargılamasın. Benim bebeğim kız ve 6 aylık 6. Ayına kadar 2 kere idrar yolu enfeksiyonu geçirdi 2. Geçirişinde doktorumuz bizi fakülteye sevketti bi bakılsın neyden kaynaklı diye. Fakülteye gittik idrar kan tahlili alındı kan tahlili temizdi idrar enfeksiyonluydu azcık yinede voiding( ilaçlı böbrek filmi) yapalım idrar kaçağı var mı bakalım dediler çektirdik geçen hafta cok şükür temiz. İdrar tahlilimiz ve kültür sonuçlarımız da cok şükür temiz geldi. Soracağım soru şu bebeğimin vajinasından yine akıntı geliyor cok az çok az günde 1 kere felan doktor ilaç kullanmaya gerek yok dedi Samsun’daki ama bu akıntı İÇİN bi şey demedi acaba bu normal mıdır tahliller temiz biz büyükler gibi üşüttüğünde felan akıntı gelebilir mi bebeklerden de?? Bilenler yazsın lütfen