Bebekannesi2 Edagg bende dün aktardım hayla gelmedi PTT yi aradım sistemsel sorunlar varmis hesabiniza en kısa sürede yatacak dedi PTT ye gidip çeke bilir miyim dedim aktarma yaptiginjz için vermezler dedi yoksa bende bekliyorum gelmesini
caniminikizleri Edagg canim bu ay içerden alıyorsun kartlara geçmemiş malesef depremden dolayı içerden alinacakmis umarım sıkıntısız çekebilirsiniz çünkü kartlarda para yok gözüküyor
Bebekannesi2 caniminikizleri ben PTT müşteri hizmetlerini aradım ama hesabınıza geçecek dedi içerden vermezler dedi size verdiler mj peki
caniminikizleri Bebekannesi2 ne alakaymis kaç gün oldu karta aktarilmiyor herkes ptt içerden aldı bende bugün içeriden çektim parayı kartlarda para yok
Bebekannesi2 caniminikizleri aynrn 2 gün olucak hayla aktarılmafi sistemsel sorun dediler yatar dediler en kısa sürede PTT ye gidip alsam olur mu dedkm karta aktarım yaptığınız için vermezler dedi
caniminikizleri Bebekannesi2 sen genede gidip bir sor ama aktarma olmuş sanırsam alamazsin bugün çektim ben herkes içerden alıyordu kartlar bom boş çünkü
Betulakpinarr Edagg benimde gelmedi ama aktarma yaptığımız için ptt den çekebilir miyiz acaba çünkü e devlette ödenecek kayıt bulunamadı yazıyor