elcn4139 Dogudundan bu yana 2 saat aralık uyudummu bilmem kolık bebekti 4 ay zaten . Neler denedım olmadı uyku eğitimi verdim olmadı. Şimdi tamemen gunduz uykusunu bıraktı . 20. Ay çok erken degılmı uyumuyor cocuk
whitechocolatemochaa elcn4139 her cocugun dinamigi farklı. mesela çoğu arkadaşım ben gündüz uyuyamam der ama ben öğlen uyumayı çok severim öyle düşünün. yapı meselesi yani benim kızım 32 aylık hala uyuyor bir de dönemsel bırakmış olabilir