Turanefebengu Merhaba kızlar maalesef ki sütüm yetersiz kalıyor ve bebeğim aç kalıyor bu sebepten kaynaklı mama kullanmak durumunda kaldım ilk 15 gün aptamil kullandım fakat çok şekerli olduğunu söylediler sizce en uygun mama nedir ne kullanmalıyım ?
gamsse0 Turanefebengu Ben 3 ayrı doktora sordum SMA önerdi hepsi. İçeriği en iyisi oymuş biraz pahalı maalesef ama alabiliyorsan onu al canım. Eğer bebeğinde gaz sorunu kabızlık gibi şikayetleri varsa mutlaka SMA comfort al eğer yoksa SMA optiproda alabilirsin
cinarcinar Turanefebengu benim bebeğim de 16. Günlük. Sarılığı da var şu an hiç mama kullanmadım anne sütü veriyorum emzirme ya da sağıp biberonla. Ama doktora yetmezse diye mama önersii istedim. Hipp organic combiotic 1 önerdi onu aldım. Lazım olur diye evde tutuyorum ama henüz kullanmadım
Bebegimm1 Turanefebengu hıpp combiotıc ben doğdugunda onu kullandım sindirimide kolay bir mama doktorumuzda hip ve sma önermişti hıp daha iyi diye onu almıştım
Sila_12 Turanefebengu canimbiz Aptamil kullandık hiç kilo yapmadı yaramadı sma kullandi iyi kilo aldırdı şimdi 8 aylık Bebelac kullanıyoruz
Burculi_ gamsse0 merhaba 2 aylık bebeğim var sma optipro kullanıyordum comfort a geçsem olur mu kabız 3 gündür büyük idrarını yapmiyor
Aynr422 cinarcinar kullanma canım bol bol emzr senn hatana bnde düştüm malesefki sütüm etklndi azaldı gbi mama vernce sarılık bian önce gecsn die mama verdm keske vermesydm bzm 1ay sürdü şükür bi sorun olmadi mamaya basladımı bi bbk zor oluyr ayrmak
cinarcinar Aynr422 Şimdilik kullanmıyorum inşallah da ihtiyaç duymayız. Ama fototerapide yattığından beri memede çok durmuyor maksimum 10 dk emip bırakıyor ve sonra aranıyor mecbur aç kalmasın diye biberonla sağıp veriyorum ama 2 saatte bir sağ ver emzir sanki yetmeyecek gibi gelmeye başladı. İnşallah gerek duymayız bakalım
Aynr422 cinarcinar canım biberon vermesn sırıngayla versen yada baska bi seklde alısrsa seni emmeye bilir belki bn suanda mamayı bile doymadgni anladgmda eds yöntemyle vermeye basladm bi ara veryodm bibrnla 3 5sefer verdm hemen o akıs hızını iştedi red dedtmeye basladi bni şimdlk sorun yok inş olmzsa emzrebldgm yere kadr denycm bnde inş bol bol sütlerimiz olır tüm annelern 🤲🤲
gamsse0 Burculi_ Tabi ki olur bizde optipro kullanıyorduk kabızlık gaz sancısı olunca doktorumuz bizi comforta geçirdi
Burculi_ gamsse0 tesekkur ederim yanıtınız için peki damla vs kullanıyor musunuz gaz icjn 3 gündür kakasını yapamıyor çok zorlanıyor masaj yapıyorum fayda etmiyor
gamsse0 Burculi_ 2 aylıkken felan kullandık ama bizde işe yaramadı canım bu mama bize iyi geldi zeytinyağı sürebilirsin azcık popişine bide bi çay kaşığı saf zeytinyağ koyabilirsin mamasına
Adenveannesi Turanefebengu aptamil asla doyurmuyor kabız yapıyor ve şeker oranı çok yüksek sma kullanıyoruz 8 günlükkenden beri çok memnunum
Deletedmom_110 Turanefebengu Hip kesinlikle bugün aldırıyorum eşime gece meme de çok kalıyor ve sütüm az yetmiyor aglyor takviye vericemmmm