Ben bebeğimi 2 aylıkken uyusabile en gece 2 saatte bir yerine göre 1.5 saatte bir uyandiriyordum emzirmek için, uykularınızın bölünmesi uykusuz kalmanız anneliğin bir cilvesi, çocuklara vermek zorunda kaldığımız gaz damlalarının probiyotuklerin bile riskleri varken, uyuşun diye 2 aylık bebeğe damla vermek bana zalimce geliyor. Başka alternatifler aramalısınız, çevrenizden veya eşinizde uyumak için destek almak gibi.