HaticeY 40 günlük bebeğim emzirdikten hemen sonra gazı oluyor. Hemen çıkarırsam uyanıyor gazını çıkarmadan yatırdığımda da 1 saat uyuyup uyanıyor ne yapsam bilemedim artık
deletedmom4842 HaticeY Emzirme esnasında çıkarın mesela bir göğsünü verdiniz yarı emdi diyelim sonra kaldırın gazını çıkarın 5 dk emsin öyle yatırın yani memedeyken çıkabilirsiniz.
Leo_ HaticeY Bir yastığa yüz üstü yatırın öyle bekleyince gazını çıkartıyor sonra çevirir yatağına alırsınız
deletedmom4842 Deletedmom006 Onlarda 20 dk emziriyorsa bir memeyi 10dk sonra kaldırıp gazını çıkarsın sonra 10 dk emzirsin 😂😂