Dorukbusra Oğlum 10 günlük göğüslerim o kadar yara olduki emzirirken can çekişiyorum resmen emzirmeye korkar oldum hatta oldum değil korkuyorum 🥹🥹 gümüş kapak ve göğüs ucu kremide kullanıyorum ama henüz geçmedi. Tek ben değilim dimi lütfen geçeceğini söyleyin🥲🥲
Askdurum Dorukbusra göğüs ucu kremi sürmeden gümüş kapağı tak bende 5 gündür emziriyorum gümüş kapak gece gündüz takılı sadece emzirirken çıkarıp geri takıyorum ama hiç yara olmadı, emzirirken hafif acısa da hemen geçiyor
Ecetrn Dorukbusra geçecek sonra sen de benim gibi başkasına geçecek diyeceksin merak etme🙂ben kremi sürüp üstüne gümüş kapağı kapatıyordum işe yarıyordu
Mrv135 Dorukbusra Ayva çekirdeklerini azıcık suya koyun bir gece bekletin jel kıvamına gelince göğüs ucunuza sürün çok iyi geliyor. Tahinin üzerinde biriken yağ da çok iyi geliyormuş bunları bir deneyin isterseniz.
Ebru39 Dorukbusra En hızlı yöntemi anlatıyorum arkadaşım dikkatle oku.Zeytinyağını biraz cezveye koy ve ılıt.Kaynatma.Sonra onu göğüs ucuna ılıkken sür.Üstünü kapatma kurusun.Kuruduktan sonra aynı şekilde sür ve üstünü pamukla kapat.Diğer bir emzirme saatine kadar.Gün içerisinde mutlaka yap bunu.En kısa sürede iyileşecek İnan bana.Sağlıcakla kal
Tubidii Ben philips avent göğüs kalkanı kullandım krem sürüp delikli olan kapağı takınca kısa sürede geçti yaralar. Şimdi çok emdiği zamanlarda sızlıyor , bir de arada şişlik olunca hemen onu takıyorum geçiyor.
Alparrslanmomm Kuzum garmastan promat al eczaneden göğüs ucu yarası için. Benim dört ay sürmüştü bu kremle tanışmadan önce sende de fayda eder umarım. Ben bu kremi sürüp üzerine gümüş kapak takıyordum. Ama emzirmeden önce silmen veya yıkaman gerekiyor. Sabırlı ol iyileşmeyen yara yok hepsi geçecek.
Ebru39 Dorukbusra Krem de sürme .Sadece zeytinyağını kullan.En doğalı.Kremi yıkayacağın için daha da tahriş oluyorlar.Zeytinyağını yıkamana da gerek kalmıyor
dikkatbebekvar Dorukbusra bu acı aslaa gecmez bu yaralar iyilesmez diyodumm. Dus alırken su değdiremiyodum. Bornoz kıyafet hiçbi şey degdiremezdim. Gümüş kapak o acıdan iyi olmstu. Ama Gectii. Bi hafta 10 gün sürdü sadece, sabredin 🌸
Gizeras Benimde çok kötü yarilmişti agliyordum sütüm kesilsinde emzirmeyim diye o derece kan akiyordu bebeğim kan kusuyordu filan kapaklar herseyi denedim en son penaten kremden sürdüm bide streçle kapattim her seferinde yeniledim bi kaç güne topladi simdide sızliyor arada kan akiyor hemen sürüyom kremi daha düzeliyor
mLyyk Dorukbusra canım acısına dayanarak birkaç gün sadece tek göğüsten vermeye çalış. 2 gün kadar. O arada diğer göğsüne sürekli krem sür. Ondan sonra ara verdiğin göğüse geçip aynısını diğeri için uygula. Ben böyle yapıyorum ama oğlum mama da alıyor yani sadece süt veriyorsan yetmeyebilir