Demirbebek ama karnı aç gece beslenmesini kesiyim diyorsun olmaz ki öyle o uyandıkça emzirmiyor musun zaten yada mama cıkarma gazını yatır bir iki dk dik tut öyle yatır kendisi mırın kırın edince al cıkar öyle daha kolay cıkıyo etmezse zaten onun içinde problem yoktur gaz damlası kullanıyor musun gece uyanma saatlerine göre verebilirsin onuda mesela rüya beslenmesinden sonra gaz damlasını verebilirsin