Diyarbakırdayım, şuan itibariyle yakınımdaki 5 benzin istasyonunda da benzin yok, kara borsa satanlar varmış, somun ekmek 20 tl oldu, zaten fırın ve marketlerin çoğu kapalı, gidebilecek yeri olan herkes şehri terketti. evimin camları patladı, kapıcı gelin değerli eşyalarınızı alın dedi. Hırsızlar yağmalamaya başlamış şehri. Yani şu durumda bile hala hırsızlık peşinde olana ne desem bilemiyorum…