Arkadaşlar bu acı günde post açmak hiç içimden gelmiyor hakkınızı helal edin ama işin içinden çıkamadım. Bebeğim 6 aylık oldu tadımlara başladık ama 3-4 gündür kaka yapmıyor ve çok huysuz dün bir çay kaşığı kadar zeytinyağı içirdim fayda etmedi taşımların içine de ekliyorum zaten zeytinyağı hep. Bugün sadece anne sütü verdim hiç bir şey vermedim. Ne yapmam lazım