Defnemomm Kizlar 32 günlük bebeğimle depremden zor kurtulduk bebek o günden beri uykusunda sürekli inliyor, ıkınıyor gibi tahlilleri temiz cikti. Inemesi neden oluyor sizce
Irmakmelegim Defnemomm muhtemelen korkmuştur depremden o çığlık sesleri yardım çığlıkları psikolojik zaman la sizin bağlılık sevginizle atlatir
gunesx Defnemomm küçük bebekler annenin duygularını hissedermiş siz korktuysanız oda daha çok etkilenmiştir belki bu sebeple olabilir çok büyük geçmiş olsun
Ozlem2904 Defnemomm çok geçmiş olsun sevgili anne. Öncelikle dualarimiz sizinle ve tüm depremzedelerle. 2.aya doğru bebeklerde gaz artıyor maalesef ikinmqsinin inlemesinin sebebi gaz olabilir. Ayrıca korkmusturda. Bebeğini gigsunde uyut emzirmedigin dobemde bile teninin sicakligi ona iyi gelir.
gunesx Defnemomm benim bebeğimde tıkanma yaşadı baya uzun sürdü bişiler yaşadık çok korktuk o zamandan sonra baya uykusunda sıçradı etkilendiğini düşündüm bebekler çok hassas hemen etkileniyor özellikle de bizden umarım hemen geçer ve daha iyi olur
Defnemomm Ozlem2904 sütüm depremden dolayı çok azaldı mamaya geçtim. Çok teşekkür ederim söylediklerinizi deneyeceğim gaz için ne yapabilirim
Ozlem2904 Defnemomm eğer kimyon tedarik edebilirseniz kimyon hem süt yapar hem gaza iyi gelir b çay bardağı sıcak su ve 1ck toz kimyon ve küp sker. 4 5dk demlenip icilcek.mumjunse günde 2 defa. Onun dışında gaz mesajı bebeğe bacaklarını sık sık ileri geri yapin. Mama yada meme sonrası mutlaka gegirtin. 5 10dk beslendiyse 5 10dk belinden yukari doğru pat pat vurun hafif
Mevoo25 Defnemomm sık sık emzirin sevgili Anne bir kaç günde geri geliceğini görüceksiniz sütünüzün hem emzirmeniz aranızdaki bağı kuvvetlendirip korkusuda geçicektir çok geçmiş olsun herkese