İçim yanıyo. Empati bile yapamıyorum öyle ağır geliyor. Sadece maddi yardımda bulundum ama yetmiyo ki. Keşke gidebilsem bi taş kaldırsam bebek bulsam emzirsem karnını doyursam sarılsam sıcacık. Daha yeni 2 aylık bebek çıkarmışlar. Ahh annesi nasıl mutludur kesin çok dua etmiştir. İnşallah annesi sağdır. Of yazarken bile ağlıyorum öyle bi acı öyle bi felaket. Allahım sen çaresiz bırakma insanlarımızı.