Ekim-4
PinarDeniz1
Ben bebek aç kalsın demedim zaten. Daha dün eşime “keşke orda olup bebekleri emzirebilsem” dedim. Acımızın olması haramı helali unutacağımız anlamına gelmiyor. Ve nitekim ben düzgün bir dille Müslümanlık gereği hanımefendiye bildiğim doğruyu söyledim, gerisi onun bileceği iş. Bu üslupla konuşmanız hoş değil. Benim ne kaybım var neler yaşadım bilemezsiniz. Acı hepimizin acısı, bir tek sizin değil.