nibado 7-14 kg arası yazıyor üstünde bebeğim 7.400 gr ama küçük oluyor en alt sınırda olmamıza rağmen nasıl oluyor bu? 5 numara da 11-14 kg sanırım ama o daha iyi oluyor gibi
kuzeyanne_ nibado canim ayni sorunu ben yasigorum bebegim 9.600 kilo 5 no kullaniyorum 4 no kucuk geliyor sıkıyor bebegimi
Umutveannesi nibado kalıpları aşırı küçük. Benim oğlumda 10 aylık 7500 gram 4 numara küçük geliyor. 5 numaraya geçecektik ama bez değiştirdim. Bebem natural aldım kalıpları daha geniş
nibado ipekadaninannesi evet natural kullanıyorum markadan da memnunum değiştirmek istemiyorum ama molfix 4 numara daha büyük geldi sanırım ona geçeceğim
Ktyfts nibado jenny Willy aldım BİM’in markası. Daha yeni kullanmaya başladım taşırma vs olmadı bezini de bayağı doldurmuştu. Biraz daha hesaplı oldu benim için.
Deletedmom_39 nibado sleepy bez mi yaa ped kadarmış 🤦🏻♀️ paketi bitirene kadar canım çıktı. Şuan canbebe kullanıyorum ohh büyük
AselinAnnesiiiiiiiii nibado bacakları etliyse ondan olmuyodur benim bebeğim 4 kıllanıyor kilosu o aralarda olmadığı halde bacaklarını kesiyor
nibado AselinAnnesiiiiiiiii evet bacakları biraz tombul dediğiniz gibi hep kesiyor bacaklarını kıpkırmızı iz yapıyor
Stresbabacimstress nibado benim bebeğim de 4 aylık 8 kilo 5 numara aldım birde sünnet oldu küçük geliyor ☹️
AselinAnnesiiiiiiiii nibado Benim bebeğimde aynı +4 numara bile bacaklarını kesiyor etli olduğu için yapcak bişey yok artık bol bağlıyorum 5 kullansam çok fazla büyük gelcek