Babypolat Kızlar kızım 5 aylık her saat başı kalkıyor 😩 bu durumu yaşayan var mı ? Nasıl bir çözüm buldunuz
merkursavascisi_06 Babypolat emzik veriyorum uyuması için ninni açıyorum bazen yetmiyo kucağımızda gezdirip geri koyuyoruz. 4.ay atağında böyle olmamıştı nerdeyse ya. Ama bu sıralar gaz kalmış oluyo ondan uyuyamıyo onu fark ettim