Lidia korkmayın benim kızımda öyleydi doktorumuz korkma dedi biraz başını Yüksekde emzirin ve yatırın reflü yatağında yatırıyorum fazlası çıkıyor ki hala öyle benim kuzum 4.aya girmek üzereyiz .kgsunda sıkıntı yoksa üzülme .süt alerjisi olda heryeri kızarık alerji olur kanlı kaka olur öyle kusuyor olmaz