Beraninannesii o kadar duygu doluyum ki gidebilsem o kuzulara annelik yapabilsem aileleri bulanana kadar ah yavrularim benim kanatsız meleklerim . Rabbim sizi korusun . Dualarım hep sizinle
Gryffindor Beraninannesii Şimdi izledim ben de bunu 🥺 Annesi de çıkmıştır inşallah tek duam o. Rabbim bu meleği hep iyi insanlarla karşılaştırsın 😔
ilon Beraninannesii o bebeği ve diğer bebekleri çocukları görünce tüylerim diken diken oldu yaşlar kendiliğinden aktı gözlerimden bebeğime mama hazırlıyorum aklıma geliyorlar altını değiştiriyorum aklıma geliyorlar temiz kıyafet giydiriyorum aklıma geliyorlar çok ama çok zor Rabbim yaşatmasın bir daha İnşallah ve enkaz altındakiler sağ salim kurtarılırlar İnşallah🤲
Arenilay- Beraninannesii az öncede 1.5 yaşındaki masal çıkarıldı annesi 56 saat emzirerek durmuş kendiside hamileymiş durumu iyimiş nasıl bir güçlü annesin sen ya rabbim sizleri hiç ayırmasın içim kaynıyor😭
Beraninannesii Gryffindor İnşallah rabbim esirgesin korusun güzel yavrumu. O çıkarılan bebekleri koyunma sıkı sıkı sarasim var nasıl dayandılar aç susuz soğuk bı yandan yüreğim dayanmıyor 😥
Beraninannesii ilon Ay dün gördüğüm üstü çıplak bezi dolmuş bebeği görünce kendime gelemedim . Allah’ım bu nasıl bir sınav böyle . Öpmeye koklayama kiyamadigimiz yavrularimiz nasıl dayanıyor bunca şeye.
ruveydaensar Beraninannesii ben görmedim onu 😞 ay çok zor Yarabbim sen yardımcıları ol . Sen muhafaza et .
ipekli Arenilay- annesinin de sağ olduğuna çok sevindim çıkarılan çocukların anne babaları hiç görülmüyor inşallah sağlardir
Beraninannesii Arenilay- Allah’ım sen ne güzel mucizeler nasip ediyorsun öyle . Arkadaşlar yavrularimiz için bol bol mama bez hijyen setleri temin edelim . Çok çok zor durumdalar hala mamaya ulaşamayan anneler var yavrularımız üşüyor aç kaliyor
Beraninannesii ruveydaensar Amin kuzum amin. Desteklerinizi bırakmayalım yanlarında değiliz ama bizden gidecek bez mama kıyafete çok ihtiyaçları var kuzularimizin . Hala mama beze ulsamayanlar var 🥺
Ikicocukbiranne Ben en çok burası çok sıcak diyen çocuğa şaşırdım görevli de tamam çok iyi sıcak olsun demişti. 😔
Beraninannesii Ikicocukbiranne Oyy yavrum benim rabbimin mucizesi . Çok şükür ki 3 gün geçmesine rağmen sağ salim çıkanlar var 😥
Caglarass Ikicocukbiranne O yavruma da çok üzüldüm ama olayın iç yüzü sıcaklığı değil aslında. Aşırı hipotermiden kaynaklı malesef 😒
Beraninannesii momsaylin Mutlaka sağlık kontrolleri yapılırken doyuruyorlardir ya iyi düşünmek istiyorum. Ben burda oğlumu doyururken utanıyorum inan