Bebeğim 7 aylık 4. Aya kadar anne sütü çok az mama takviyesi aldı sonrasında tamamen mama aldı 2 aydır ek gıda alıyor ama son 4 gündür mamayı asla içiremiyorum az önce bir ölçek kadar içirebildim onu da kustu ne yapmalıyım mamayı tamamen bırakıp ek gıdayla beslemek için çok küçük ki zaten fazla ek gıda da yemiyor