EzgiM08 15gün önce sezeryan doğum yaptım ilk 1 hafta kanamam vardı sonra durdu bu normal zaten ama bugün yataktan kalkınca birden altıma işiyorum sandım ve bir baktım kan geliyor . Sebebi ne olabilir normal mi ? Baktım dıştan dikişlerde sıkıntı yok.
AyyuceNurY EzgiM08 24 gün oldu halen kanamam devam ediyor kan dulandırıcı iğne vurulmadınız mı acaba ?
Mys01-01 EzgiM08 38 gün boyle sürdü canım sonra 56.gün adet oldum 4 gün sürdü 66 günde yenıden kanama oldu hala devam edıyor bende dr kanma bozukluğu normal deıd