Senaemir her çalışan annenim düşüncesi:) bende 6 aylık olunca anneme bırakıp işe başlıcam kısmetse. Çevremdekilerde hep doğum sonrası aynı cümleleri kurdu. Ama ne oluyor biliyor musunuz işten geliş saatinizde kapıda üstünüze atlamayı bekleyrn bir minnak oluyor. Günün geri kalanı ikinizin oluyor, hafta sonu size ait oluyor ve çalıştığınız için yavrunuza istediğiniz herşeyi alabiliyor oluyorsunuz.