Merhaba arkdaşlar öncelikle geçmiş olsun hepimize. Deprem bölgesindeki herkesin Allah yardımcısı olsun. 2,5 aylık bebeğim gecen hafta grip oldu antibiyotik kullandik bitince doktora götürdük, doktor elini emince dişlerine bakti salya da akıyordu. Dişleri kabarmış ve beyazlık gözüküyor erken ama çıkmaya başlamış dedi. Herkes erken çıkan dişlerin çürüdüğünü söylüyor. Bilgisi olan var mı?