Daha nolsun benim bebeğim 7 aylık 7 buçuk kilo benimki o zaman çok kötü artık insanların kasten bebeklerini yarışa soktuğunu düşünücem ya anlıyorsun iyi olduğunu halen soruluyor şaşıp kalıyorum ya daha düşük kiloda bebekleri olan anneler de niye benim bebeğim zayıf acaba bşeşuş mi var veya kendilerini yetersiz hissetmelerini düşündürüyorsunuz yapmayın.