Lidia Anneler merhaba 16 günlük bebeğim var .Emmeye çok düşkün gögüs uçlarım yara oldu en son çare silikon uç kullandım rahatladım . Aranızda kullanan oldumu bebeklerinizin kilo alımı nasıldı , böyle azmı süt gidiyor acaba tam doyuyormudur kafam karışık 😬
Deletedmom_79 Lidia göğüs ucu yaraların için garmastan pomad ya da gümüş kapak kullanabilirsin ikisi de hızlı iyileşme gösterir. Silikon uç güzel gözükebilir ama foruma bakarsan bir çok kişinin bıraktırmaya uğraştığını görürsün benzer süreçten bende geçtim. Ve inan normal memeden daha çok yoruluyorlar o meme ucuyla silikon arasındaki boşluğu çekip memeye ulaşana kadar.
Lidia Deletedmom_79 Garmastanla gümüş kapağı kullanıyorum canım . Dünden beri silikonsuz emziriyorum allahtan kızım kabul ediyor ikisinide 🤲🏻 Umarım tekrar başa dönmem 🤭