Kızlar üç gün önce doğum yaptım sütüm daha yeni geldi ve göğüslerim doldu. Bebeğim erken doğum 35.haftada doğdu. Tam ememiyor boşaltamiyor haliyle. Pompayla da sağıyorum ama şişi sertliği inmiyor nefes alıp verdikce bile acıyor. Başka bir çözümü var mı bununz yaşayan oldu mu