Kızımın süt alerjisi olduğu için raporlu mama kullanıyor. Elimde 5 pakete yakın var. Biliyorsunuz normalde fiyatı yüksek ve afet bölgesinde bulamazlar diyr tahmin ediyorum. Sizce gönderim yapayım mı? Üzerine not mu yazayım özel mama diye. Yoksa
- özel mama olduğu için ulaştırmazlar mı?