Bu ay sonunda kızım 18 aylik olucak. Hala cok fazla emmek istiyor. Sabah kalkar kalkmaz emmiyor . Sonra tabi kahvalti yapmiyor. 1 saat sonra kahvalti hazirliyorum. Hicbirsey yemiyor nerdeyse kahvaltidan kalkiyor yine emmek istiyor. Butun gun boyle devam ediyor. Nasil azaltabilirim emmesini. Birde bana cok duskun oyle boyle degil. Ayrilma kaygisi var tamam ama kimseye gitmek istemiyor surekli kucagimda olmak istiyor. Cok yoruldum maalesef. Ne zaman gecer bu durum 😥