Mrym24 ben Eylül ayında ilaçlı tomografi çektirdim o zamanlar emziriyordum ama sütüm zaten az geliyordu kesilecek gibiydi bende çok araştırdım 24 saat dediler ama ben 3 gün emzirmedim ilacın etkisi iyice gitsin diye sonra normale döndüm sende öyle yap