Bebeğim yatakta emzirirken düştü 5.30 gece kızadlıklkk yok göz kayma kusma yok zaten çok az ağladı 1 dk anca ağladı hemen sustu meşeli gülüyo bi şey olmuş mudur metre yok yatağı ölcemedim ama 2 saat tutamıyorum gece olduğu için uykusu geliyo bir şey olmuş mudur nolur içine su serpin ben böyle korku yaşamadım Allah depremdeki ailelere sabırlar versin kalbim sıkıştı nefes alamadım