Ygz12ygz Kizlar burda köpekler 10 dakikadir durmadan havlıyor istanbul pendik esenyalidayim sizin oralarda durumlar ne deprem habercisi mi acaba yaa
Elifffinnn10 Ygz12ygz ya Allah aşkına korkutmayın bizi ya bende istanbuldayim zaten içim içimi yiyor şöyle şeyler söyleyip bide bizi iyice korkutmayın Allah korusun ya
Deletedmom_68 Ygz12ygz kendinizi korkutmayın lütfen mahalleye başka köpek ya da biri girmiş olabilir ona havlıyorlardır
Ygz12ygz Elifffinnn10 Allah aşkına niye korkutmak isteyim sizi buraya özel mi merak ettim susmuyor köpekler kalbim çok hızlı carpiyor belki bi kac kisi burda bisey yok der de içim rahatlar diye sordum
Elifffinnn10 Ygz12ygz ya delimisiniz biz nerden bilelim köpekler neden havlıyor. Nasıl rahatlatacagiz sizi. Bu bizi korkutmaktan başka bişey değil. Maraş depreminden 2 saat önce de köpekler uzun uzun havlamiş şimdi siz bize bunu söylediniz biz sizin içinizi rahatlatamayiz aksine bizde korkmaya başladık. İyi mi yaptınız yani?
Ygz12ygz Maras depremi olmadan once catimda kuşlar tepisti 10 15 dk oncesinde esimle ne oluyo diye korktuk yarim saat sonra haberi gördüm ertesi gün yine aynisi oldu simdide korkmus olmam normal değil mi kac gündür gece uyuyamiyorum
Ygz12ygz Elifffinnn10 bu hi haberciyse zaten korkutmak olmuyo onu diyorum baska yerlerdede boyleyse erken tedbir diye bisey var niye kötüye cekiyosunuz ki
Elifffinnn10 Ygz12ygz erken tedbir naskl alabiliriz onu da söyleyin o zaman? Bu soğukta çoluk çocuk dışarı mı çıkalım ne tedbiri ne yapabiliriz mesela onu da anlatın?
Elifffinnn10 Ygz12ygz niyetinin korkutmak olmadığını biliyorum ama böyle şeyler anlatmayın ben zaten yeterince korkuyorum iyi degilim istanbulda deprem olacak bölgeye çok çok yakınım büyük bir deprem olsa ilk buralar yerlebir olacak eminim zaten iyi degilim sizler böyle şeyler anlatarak daha çok korkutuyorsunuz rica ediyorum yapmayın
Ygz12ygz Elifffinnn10 bi bebegin varsa yanina kuru gida alir oyle yatarsin battaniyen kiyafetin hep yaninda durur bi şişe su alirsin düdük fener koyarsin yanina telefonunda sarji olsunn hatta tablet mablet de birak yanina bu soğukta çık disarda bekle demek değil tedbirden kastim
elizabeth Ygz12ygz hava soğuk kar var aç kalmışlardır hayvanlar. Korkmayın kötü şeyler düşünmemeye çalışın.
FatmaBuse Dün burada da aynı sorun vardı gök kırmızı köpekler hırcındı izmirden yazıyorum dua ediyorlar olarak düşünüp öyle uyuduk lütfen temkinli olup öyle uyuyalım
ilahiyatci_Mom Hepimiz ülkece üzgün yorgun ve korkuyoruz lütfen birbirinize takılmayın inşAllah Rabbimin rahmeti merhameti gazabından üstün gelecek elden dua etmekten tevekkül etmekten ve telaş yapmamaktan başka birsey gelmiyor
Yusaydef Ygz12ygz Osmaniye’de de öyle kafamı yere koyuyorum sanki altı kaynıyor gibi hissediyorum çok korkuyorm uyuyamıyorum