Wonderful_mom Benisahtesevme2 geçmeyecek . Bu deprem bu aci diger acılar gibi değil.. Ben burda enkaz basinda caresiz sevdiklerini bekleyen insanlar gördüm.. Ben bu depremi birebir yaşadım .. bir daha ne ben eskisi gibi olabilirm ne de psikolojim buna müsade eder.
Benisahtesevme2 Wonderful_mom 🥹🥹🥹🥹 mecbur ıyılesmeye calısıcaz canım çok çok zor evet bu bır travma olarak kalacak hepımızde o görüntüler ama omuz omuza bırbırmıze güç olucaz
Duyulurum Minkpndam inşallah iyidir. Telefonu çekmiyor olabilir, şarji olmayabilir ya da telefonu evde bırakıp ikinci depremde evden çıkmış olabilir. Bir an önce iyi haberlerini alırsınız inşallah
Azra41 Minkpndam Öyle üzgünüm ki inan .. Arkadaşımın 2 yigeni kardeşinin üstünde oldu kardesleri sağ ama yardım yok son durum ne bilmyrm kimseye ulaşamıyorum Allah’ım yardım et .. çok acı çok içim dayanmıyor artık ..
Minkpndam Azra41 yardım yok o annelerin feryatları seslerini duyuyordum ama şuan yok diyordu allahım yardım et
Bebegimveben1_ Arkadaşınıza ulaştınız mı merak ettim. Bende depremde teyzemi kuzenimi ve eşini kaybettim çok acı insan inanaöıyor kabullenmek istemiyor