ggzmkrcc Kızlar kuzenim antepte istanbula gelsin diye bilet aldım zar zor aceleyle bebeginin adına kuzenimin ismini yazmışım tc dogum tarihleri doğru ama.. sadece bebek ismi yanlış. Sizce bir sorun çıkarırlar mı ?
AyazMerve ggzmkrcc Çıkmaz inşallah 🙏 Gelebildiler mi peki ? Görümcemin akşam 10 da uçağı vardı ertelene ertelene bu saat oldu daha belli değilmiş
sessizkuzucuk ggzmkrcc olmaz bence şuan izdiham var havalimanlarında. Bizde eltimleri bekliyoruz Adıyaman’dan, bilet aldık ama biletsizde çok insan varmış. Bi düzenle almıyorlarmış uçağa, millet saldırıyormuş resmen, 3 çocukları var sağ salim gelirler inşallah.
ggzmkrcc MutluY_E harf olarak mı? Korkuyorum sorun çıkarırlar boşuna bebeğiyle gidip hüsrana uğrar diye 😞
ggzmkrcc AyazMerve cuma gününe bulabildik biz bileti sonradan aklıma kuzenim geldi hangi firma olduğunu bilmiyordum thy genel müdürlükte çalışıyormuş meğer aradım o halletti çok şükür bir sorun kalmadı inşallah vaktinde sağ salim gelir
ggzmkrcc BiBusesin uçuşu cuma günü, en erken o tarihe bulabildik.. sonradan aklıma kuzenim geldi hangi firma olduğunu bilmiyordum thy genel müdürlükte çalışıyormuş meğer aradım o halletti çok şükür bir sorun kalmadı inşallah vaktinde sağ salim gelir
ggzmkrcc Mdorukkk çok aradım bekleme süreleri 58 dk falandı.. sonradan aklıma kuzenim geldi hangi firmada olduğunu bilmiyordum thy genel müdürlükte çalışıyormuş meğer aradım o halletti çok şükür bir sorun kalmadı inşallah vaktinde sağ salim gelir
sessizkuzucuk ggzmkrcc dün 12.20’deydi uçakları izdihamdan yeni İstanbula inebildiler. Eşim getirmeye gitti eve gelmelerini bekliyoeum