Kizlar kizim 8 bucuk aylik, goz temasi falan her sey iyi, adini cagirdigimizda bakiyor. Beni, babasini, babaanesini, abisini taniyor, tanimadigi insanlari gorunce agliyor, cee yapinca guluyor. Dedesini cok seviyor, o cagirinca kucagina atlamak istiyor. Fakat dededede, bebebebe gibi sesler cikarmiyor, yani pek konusmuyor. Ne kadar konustursam da dikkatla dinleyip sonda boyle icini cekip heee diye ses cikariyor. Acaba normal mi ? Oglum bu aylarda surekli bir seyler mirildaniyordu. Hic susmuyor, surekli konsumak istiyordu. 10 ayliginda hatta kuzeninin ismini cagiyordu ayi (ali) diye. Simdi kizim oyle deil, birinin adini cagirmasini birak, az once soyledigim gibi dedede bebeb gibi sesler de cikarmiyor. Sizce normal mi ? Cok tedirginim.