Benim oğlumda 22 aylık ve çocuğumu taniyamiyorum çok inatlasiyor olmaz dediğim yapamiycagim şeyler için inatlasiyor benimle istediği olmadığı zaman kendini yere atıyor saatlerce ağlıyor ve gönlünü yapmakta çok zor 😔😔 inanılmaz bı sinir öfke var zor bı sürecren geçiyoruz biliyorum hepsi gecicek ama çok zor Allah yardımcımız olsun 🙏 daha 2 yaşına girmeden sendrom başladı bunlar 2 yaşın özeti bence daha göreceğimiz günler ilerde dahada zorluycaklar bu 2 yaş zor gecicek anlasilan 😔