Arkadaşlar herkes hepimiz mama ve beze yöneldik ama deprem bölgesinden ulaşabildiğimiz neredeyse tüm anneler biberon olmadan içiremiyoruz mama gelse de diyorlar bir de su ısıtıcı lazım tabi imkanı olan gönderdiklerine en azından biberon eklerse çok çok makbule geçer emzik konusu da çok çok sıkıntılıymış ama onu bir şekilde oyalamaya çalışıyorlar emziremeyen anneler biberonda çok sıkıntı yaşıyor..