kendıme gelemıyorum emınım hepımız boyleyız . sanki film izliyoruz gıbı gelıyor gercek degılmıs gıbı ama o ınsanlar o acıları yasıyorlar🥺 soguk kar kıs ölüm karanlık….. kalbim agrıyor. bugun dısarı cıkmıstım ınsanlara baktm herkesın yuzu asık herkes uzgun mutsuz 🥺 kımsenın yuzu gulmuyordu bu acı hepımızın ama keske elımden bısey gelse keske gıdebılsem cocuklara sarılsam karınlarını doyursam opsem koklasam 😭😭😭😭 Allah bıze merhamet eylesın bırdaha yasatmasın sabırlar versın 🥺