Deletedmom_62 papatyasevdalisiii yarısı hataya gitse ne iyi olurdu şuan en kötü durumda olan ve hiçbir şekilde yardım ulaşmayan hatay var
papatyasevdalisiii Deletedmom_62 keşke elimden daha fazlası gelse hiç bişi gelmiyor elimden çaresizlik çok kötüymüş😥😥