Durununannesi_ para tuzağı bence de bunlar. Valla ben normal temizleme pamuğu alıp suya batırıp öyle temizliyorum doğduğundan beri. 1 kere bile pişik olmadı oğlum. Km bilir de kaç paradır. Çok kullanılan bir şey bide hemen biter. O kadar para vermek günah. Dediğim gibi pamuğu ıslatıp sürün daha kolay. Bizim baş ucumuz da bir kapta su durur hep onunla hallederiz çok daha pratik