Srht onların yüzünü görmüyorum artık evet o açıdan kurtuldum. Ama henüz kurtulamadım ortak bir payda var .bosanirsam rahatlarım elbet.ama hep dua ediyorum allahım onun karşısına birini çıkar yakamdan düşsün diye.cunku sürekli foto at bebeğin foto at vs yazıyor çiçek vs yolluyor ama 1 sene de bana çektirdiler yeter.10 sene çıktım en uzun küslük 3 gün dü evlendim 1 yıl barindiramadi beni.sukur ki kızım oldu onu unutturdu. Yoksa kafayı yerdim.yasadiklarim
@Goktug arkadaşımıza örnek olsun diye anlattım. Umarım ufak da olsa bi ışık olmustur