pasaminannesi06 canım Allah yardımcın olsun ara polisi gelsin alsın seni ve bebeğini sen çıkmaya kalkarsan evden çocuğu almaya kalkarlar! 2 aylık bebek hengamenin içinde kalmasın ara polisi gelip sakin sakin alsınlar sizi. Söyle bebeğimi bırakırsam gidebileceğimi söylüyorlar! Bebeğimi vermeyecekler de eşim almaya kalktı elimden zorla de çıt çıkaramazlar polisin yanında gerekirse 183ü de ara destek iste hiçbirşey söyleme onlara hemen 183 ü sonrada polisi gizlice ara bekle! O kadar vahşi insanla o çocuk annesini çaresiz kötü durumda göre göre nasıl büyür!!!! Sen nasıl çekersin lütfen kendine acımıyorsan bebeğine acı dönme bakma arkana! Kocan pasif ezik oda ailesinin tarafını tutuyor senin değerini hiçbiri bilmeyecek!
Allahım bildiği gibi yapsın inşallah ama mahkeme senin yanında bebeğin sende kalır! şuan önündeki belirsizlik zor geliyor gözüne evet ama kalırsan daha karanlık!!! Ne yaparım yalnız deme Allah var bırakmaz zorda kulunu! Ona sığın ama Allahın verdiği şu güzel iki canı heba etme orada kıymet bilmezlerle...