Tuncelideyim ara ara artçılar oluyor 1 saat önce yine oldu baya sallandık evden çıkamıyoruz 1 metre kar var neredeyse,şehirden çıkalım desem oda yok sefer yok yollar kapalıymış çığ nedeniyle. Oturdum bekliyorum öyle gözlerimi kapatamıyorum gece olan depremi yaşıyorum sanki,artçılar bitmiyor bilmiyorum nolucak böyle geçecek mi. Ailem tedirgin gelemiyolar ben gidemiyorum eşim burada görevli bilmiyorum Allaha sığındık bekliyoruz