sb- bebeğim şimdi uyurken parmak ucunu opturdu hafif yara olmuş , ona bile dayanamıyor ,annesine opturuyor , enkazda kalanlar ne çok yandilar nasıl yandilar anne diye kim bilir. ,anneler evlat diye . Gerçekten , böyle kötü hissetmemiştim , inşallah son olsun , aminnnnnnnn , ay kendime dua ederken bile utanıyorum gerçekten bu nasıl bir durum 🥺🥺🥺🥺