Fatma_P72 4 aylık bebeğim uyuyup uyandığında gözlerinde sarı tenkte çapaklar oluyor ve kirpiklerine yapışıyor anne sütü sahip sürmemi önerdiler fakat işe yaramadı başka önerileriniz varmı anneler neler yapabilirim?
Metesmom Fatma_P72 Ilık çaylı pamukla silmeyi dene, 1-2 güne geçmezse veya ilerlerse beklemeden doktora götür damla versin
Derinsart Fatma_P72 serum fizyolojik zatn doktorlar da onu veriyor göz pınarından baslayip dışa dogru pamukla günde iki üc silmek gerekiyor
Busbusana Fatma_P72 süt ve çay asla önermem.Şıanlık serum fizyolojik kullan.kolay kolay geçmiyor mutlaka damla kullanman gerekiyor yarın gidebilirsen sağlık ocağı bile yazıyor çapaklanma için küçük bir damla ve merhem.Birde masajı var internetten bakarsan resimli daha faydalı olur
Asel_Mina_ Fatma_P72 benim bebegimde 3 aylikken olmustu sütümden damlattim cayla temizledim ama hicbir fayda etmedi hatta dhaa artti gozlerini acamiyodu bile alt kirpikleriyle ust kirpikleri birbirine yapisiyodu bence direk doktorra gidin