Kızlar eşimin ailesiyle küsüm diye post açmıştım çoğu kişi beni haklı bulmuştu ve bdn olsam barismam demişti o kadar üzgünüm ki keşke küsmeseydik eşimin annesi babası ve erkek kardeşi enkaz altindalar hala haber yok alt katlarda oturuyorlardı 12 katlı apartmandi sizden dileğim çok çok dua insallah bir mucize olur sağ salim kurtulurlar 4444 tane salatı Tefriciye okumamız lazım Allah rızası için okuyan sayı belirtip okuyabilir mi acil 😢 ölümlü dünyada hickimseyle küs olmamak lazımmış torunlarını bile görmediler hiç o kadar üzgünüm ki sürekli ağlıyorum kendimi sucliyorum