EzgiiBlt Hanımlar 26 Ocak’ta 40’ım çıktı kanamam kesilmişti fakat 10 gün sonra tekrar regl gibi kanamam var öyle sancım falan da yok normal mi sizce??
Buse5_ Benimde kanamam kesildikten sonra tekrar oldu regl sanmıştım doktor içerde hala pıhtılar var ara ara kanamaların devam edebilir dedi benim tamamen kesilmedi 70 gün sürdü bebeğim 5 aylık oldu hala regl olmadım