Tir tir titriyorum , kıyamet sanki ..
Bebeğim günlerdir uykusuz uyudu şimdi, anons yapıldı heryer boşaltılsin diye annemler herkes dişarda ben çıkmadım çok soğuk Çünkü.bebegim için çıkmadım sicakta az bişi uyusun diye . sarsıntıda üstüne kapanip dua etcem sadece…