Hepimize gecmis olsun suan evimizde değiliz belediyenin bir yerine sıgındık üzüntüden sütüm cok cok az kaldı göğsüm bomboş nerdeyse oğlum 1 yasına girecek 15 gün sonra inek sütü versem olur mu burda mama yok corba vs veriliyor ama içmiyor süt verebilir miyim aç kalmasın bilgisi olan yazabilir mi