Arkadaşlar merhaba hepimizde deprem korkusu var evlatlarımıza bişey olmasın diye eminim benim gibi sabahlayanlarda var ama biraz konu dağılsın istiyorum merak ediyorum sizde de böyle mi kızım 4 gündür gece uykuları sürekli bölünüyor ev değiştirdik ama gün içinde çok mutlu eve alışamadı desem ve sürekli kucağımda olma isteği elini uzatıyor uykusundan uyanıp ağlıyor yanına geleyim diye sonra susuyor yada kucağımı istiyor birkaç gündür böyle ilerliyoruz ciddi bir ilgi isteği var tüm gün zaten benimle lavaboya bile çok zor gidiyorum 8. Aya bugün girdik yaşayanlar var mı